Eşimin sperm hareketliligi düşük olduğu için vajinusmus tedavisini tamamlamadan aşılama yaptırdık. 37. Haftadayim. Her hafta doktoruma gidiyorum devlete. Geçen kontrolde doktoruma anlattım doğumda sıkıntı olabilir mı bu durum diye. Tamam not alıyim buraya dedi sizler soylediniz mı yani sıkıntı olur mu diye çok düşünüyorum 🙄