Selvi53 Hanımlar 39+2 hamileyim bir kaç gündür sol bacağımda uyuşma hissediyorum. Gün boyu değil ama özellikle akşam saatlerinde çok oluyor sadece sol tarafımda ve yürürkende hep kasılmalarım soldan oluyor. Sizce ne yapmalıyım bu konuda bilgisi olan var mı? Ya da benimle aynı durumu yaşayan var mı?
Crescent96 Selvi53 Magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor. Bende 14. Haftamdan bu yana mevcut şuan 32 haftadayız hala devam ediyor. 2 hafta öncesine kadar Magvital saşe kullanıyordum ama doktorum 30. Haftada bıraktırdı doğum kasılmalarınıda önlüyor diye. O yüzden maden suyu öneririm ben sevmediğim için içemiyorum limon sıkıp belki zorla bikaç yudum alıyorum ama maden suyu çok iyi geliyor.
Deletedmom0093 Selvi53 Ayak ve bacak uyuşmaları normalde kansızlıktan olur diye biliyorum ama doktorunuz en iyisini bilir.
Kubuuu1 Selvi53 magnezyum iyi gelirdi ama 36. Haftadan sonra doktor bıraktırdı kasilmalaru engellemesin diye.benim de soldan kasigimdan bacağıma baskı yapıyor uyuşma değil ama sürekli ağrı oluyor bir şey kullanmıyorum ev yoğurdu peynir kalsiyum içeren şeyler tüketin iyi gelecektir zaten az kalmış dogumunuza da ☺️
Selvi53 Crescent96 bende o dediğiniz ilacı hamileliğimin başında bir kere kullandım midemi bulandırdı sonra içemedim. Hamilelşk sürecinde 20.haftadan sonra tekrsr verdi doktor ama istemedim mide bulantısı yapıyor diye ve hiç kullanmadım daha. Maden suyunuda bende sadece içemiyorum ama limonla deneyeceğim inşallah işe yarar çünkü uyuşuyor ve rahatsız edici çok fazla🤦♀️ teşekkür ederim bilgi için 😍
Kbrrgms Ben uyurken oluyor kalkıp bıraz yuruyorum gecıyor sonra yatıyorum yıne oluyor aynı sekıl caresı yok maalesef :)
Selvi53 Kbrrgms bende sizin gibi denedim aynen hiç bir türlü geçmiyor 🤷♀️ ve ben sol tarafa doğru uyumaya çalışıyorum bebek bazrn izin vermiyor canım çok yanıyor zaten bu aralar hiç uyuyamıyorum 🤦♀️
Selvi53 cennet13 aynı durumdayız canım 🤦♀️ artık doğsun istiyorum tekmelesiği her yer acıyor karnımda 🤦♀️
cennet13 Selvi53 sizin en azından çok az kalmış her an gelebilir, biz daha 36+5 haftadayız, zaman sanki durdu 🤯geçmek bilmiyor, geceleri çok zorlanıyorum, ayağa kalkarken çok agrı hissediyorum karnımın alt kısmında 😟
Aysun1274 cennet13 malesf aynı durumu yaşıyorum 32+3 günlüğüz bacağımı kasıyor damar ve Canım yanıyor sol tarafa yat dedi doktor çok zorlanıyorum saten uyuyamoyırudum şimdi hiç uyumuyorum
cennet13 Aysun1274 evet bende öyleyim 🙁 gece bilmem kaç kere kalkıyorum dönmek için, ah ahh😫 sağlıkla alalım da kucağımıza İnşaAllah 🙏🏻🙏🏻❣️
Selvi53 Kubuuu1 teşekkür ederim bol bol tüketeceğim bir an önce doğsun sağlıkla beklemek çok sıkıcı 🙈🤗