Merhaba arkadaşlar 😊
Son Adet Tarihi: 30 Ekim
Adet döngüsü : 32-34 gün
Adet günü: 6 gün
Yumurtlama günü:
Kasım ayında yapmadım.
7 Aralık. (ovulasyon testi ile yapıldı)
Polikistik overım.
Arkadaşlar tüm bilgileri yukarıda paylaştım.
2 gün önce kasıklarımda başlayan bazen sağ bazen sol tarafımda hafif bir ağrı var.
Yumurtlama gününden 14 gün sonra adet olunurmuş. Bugün 14. günüm
Bugünde hasta olacakmışım gibi hafif bir ağrı vardı. Ama gün içinde az şeffaf akıntı ve az önce beyaz kokusuz akıntı geldi. Ağrım yok.
Hamile olma ihtimalim olabilir mi ? Böyle bir durumu yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı ?
Şimdiden çok teşekkür ederim.