AyeKantar tutmuyor canım öyle şeylere inanma ve taramadaki cinsiyetide çok kendini alıştırma bana 2 li taramada kız dedi doktorum kendimi alıştırtım 16. haftada yüzde yüz erkek dedi😊
AyeKantar Deletedmom67 13. hafta ama herkes öyle olucak diye birşey yok ama o haftalarda genelde yanılma payı oluyor