Merhabalar ben Duygu buralarda çok yeniyim ve 12+4 hamileyim. Size birşey danışmak istiyorum iki gündür hani adet olmadan önce olan o hafif sancı ağrımsı haller olur ya ondan oluyor ara ara uzun sürmüyor. Çok şükür kanama yok ama korkuyorum işte başına böyle bir şey gelen var mı acaba 😔