Gizem2709 50 gram şeker yüklemesi yaptırdım, açlık 78 çıktı yüklemeden sonra 162 çıktı doktorum direk diyetisyene yönlendirdi 100 lük yükleme yapmadı , siz de durumlar nasıl korkulacak kadar yüksek mi ?
Bahar33 Gizem2709 evet canım doğuma kadar diyet neyse ki diyetle düşüyor yoksa her gün insülin iğnesi vurulacaktım
Bianne 100 lük yükleme yapmasina gerek kalmamis ki. Yüksek çıkmış 50de bu kadarsa 100de daha fazla olur. Ve sizinde ani seker degisiminden etkilenmenizi istememis.
Oyku10- Bianne alakası yok daha yüksek çıkacak diye benim 50de 164 çıkmıştı 100 mg de gayet iyi çıkmıştı
Gizem2709 Bianne valla başka bir doktora daha gitsem mi diye bile düşündüm , çünkü bazı doktorlar 50 de çok çıktığında 100 lük yapıyor benim ki yapmayınca iyi mi oldu kötü mü bilemedim açıkçası
morpella ben yaptırdım ama sonuçlar için doktoru aramayı unutuyorum sonuçlar kötü çıksa arayıp söylerlerdi dimi bide kontrole gittiğim zamanda sormayı unuttum çok unutkanlık yaşıyorum bu hamileliğimde