Melekk55 tabii enfeksiyondan oluyo cnm aslında bi acile gitsen mi ki idrar kültürü falan alır Dr bebise bişey olmasın kuzum Allah korusun. Antibiyotik tedavisi başlar yada fitil büyük ihtimal. Hadi kalk bı acile git cnm ihmal etme yavaş haraket et. Sanada progestan başlar Dr ben 10. Haftadan beri kullanıyorum düşüğüde önlüyor.