Faatmaace İyi akşamlar kızlar 27+3 haftalık hamileyim yatakta dökerken alt katın bölgeme sancı gibi ağrılar giriyor sanki bir ameliyat yarası varmış gibi açıyor döndükten sonra geçiyor bazen uzun süre oturduktan sonra da oluyor normal midir
miniknokta Faatmaace bebek aşağıya baskı yapıyor olabilir ama ihmal etme doktoruna sor mutlaka benim 35. Haftadan beri oluyordu ara ara bu hafta arttı iyice bebek gelmek istiyormuş iyice baskı yapmış 🙊 belki sen de aşağıda taşıyorsundur 😊
Faatmaace miniknokta genel olarak baş aşağıda perşembe günü normal herşey yolunda dedi ama bugün alışveriş yapıp yoruldum diye mi yatıp kalkarken ağrılarım daha da arttı
miniknokta Faatmaace evet ayakta çok kaldıysan da olabilir ister istemez idrar kesesine falan baskı yapıyor kendini yorma 😊