MNursel tgbasltan 40 Cuma günü de 3700 du kilosu canım. Nisanim geldi düzenli sancı girmesini bekliyorum . Zaten gelmezse yarına kadar pazartesi yatışım yapilacak .
Selvi53 tgbasltan 39+3 olduk en son iki hafta önce 3110 du şimdi ne durumda bilmşyorum en son gittiğimde sormayı unuttum doktorda demedi bir şey 🙈 bendede belirti yok. Bizde çok sıkılsın gelsin istiyoruz artık🤗
Sirakuza 39+1 3800 olmuşuz biz 🙈 hala bir belirtimiz de yok doktorum kafası da bir hafta önde dedi biraz daha büyürse sezaryan olmam gerekebilirmiş
Sdgdl Sirakuza sanırım 😂😂 keyifleri yerinde ne yazıkki ama bizimki gelmezse salı gunu sezaryana alıcaklar bizi 😔 cunku yeri cok daraldı artık bekleyemiyoruz 🙏❣️
Sirakuza Sdgdl sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım banada cumaya kadar dedi doktorum olmadı cuma sezaryene alacak bizi de daha fazla bekleyemeyiz dedi
Sdgdl Sirakuza sen de canım 🙏❣️ Hayırlısıyla gelsinler saglıkla normal sezaryan artık kısmet en azından bekledik normali