Kızlar adetim 25 gün gecikti. Kan tahlili verdim ve hamilelik değerim 0 çıktı. Ama hala adet olmadım bir zaman sonra tekrar kan testi yaptırdım hamilelik değerim 4 çıktı. Bildiğim kadarıyla 5 üstü olması gerekiyor. Ama insan yine de umut ediyor . Sizce hamile olabilirmiyim?