Kızlar okuyorum ediyorum ama hangi birime cevap vereceğime şaşırıyorum:)
Eğer bebek sahibi olmak istiyorsaniz ilk kural belli bir süre aklınızdan atın yani ilişki yaşarken çocuk için yaşamayın stres çok önemli faktör!
2.Baktınız olmuyor dr başvurun karı koca bir sorun varsa tedaviye başlayın
3.Baktiniz sorununuz yok yok ayaklarımı dikim banyo yapmim yastık koyayım yapmayın ( bu bile stres hormonunuzu yükseltir) 6 defa hamile kalmış biri olarak ve hemen banyoya girmiş biri olarak diyorum
Ve sonuncusu Allah yeter ki ol desin yumurtalık zamanında olmuş veya olmamis hic önemli değil kader kısmet işleri
RABBIM herkese hayırlı şekilde hamile kalmak ve sonunu getirmek nasip etsin..:) Hepinizi seviyorum güzel anneler ve anne adayları ve olmak isteyenler👍❤