20 haftalik hamileyim benim karnimda deil yani karnimin komplesinde deil alt kisminda yumru gibi bisey olup sertlik oluyo sonra geciyo bole bole tekrarlama olabiliyo sizce bu kasilmamidir karnim normal alt kismi sertlesiyo yani orasi sertlesince ayni zamanda gazimda var sanki gibi oluyo ama gaz cikarmiyorum