Burcugokhan006 Kızlar selam Eryaman hastanesi Dr.oskar bey e giden var mi doğum ücreti ne kadar biliyor musunuz beni hastane hakkında aydınlatır misiniz
Arzuyildirim Burcugokhan006 çok iyi bı doktor canım arkadaşım gitti çok memnun kalmıştı 1650 idi geçen sene doğum ücreti bu sene degistimi bilmiyorum ama randevu bulmak çok sıkıntı bayağı yoğun
Burcugokhan006 Arzuyildirim canım randevu aldım da doğum fiyatı ne kadar merak ettim bir de doktor iyi mi inanır misin 28.hafta bitiyor daha doktor yok🙁
seymos Arzuyildirim Dr doguma giriyor mu? Hastanenin ekibi nasıl peki bi bilginiz var mı? Birde normal doğumu destekleyen bi Dr mu?
Arzuyildirim Burcugokhan006 ben sema ya gitmiştim canım oscaedan randevu bulamamıştım ama ben başka sebebden dolayı gittim normalde devlete gidiyorum
Arzuyildirim seymos arkadaşım orda yaptı oscar girdi demişti o sezeryanla olmuştu bebişin başı büyüktü normal olmazsın demisti