Damla_Uman Merhaba güzel anneler, ogluşum hareket ettikçe canım inanılmazzzz acıyor 🙁sizdede benim gibi olanınız var mı?
ikizannesi2 Damla_Uman Ben de ikiz hamileyim 31+5 olduk benim de bebekler hareket ettikçe karnım geriliyor ve hafif ağrı oluyor normal mi bu durum bilemedim 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Damla_Uman nemu63 😕 çok acıtıyo gerçekten canımı.. Geceleri uyuyamıyorum uykularım haram oldu. Rabbim eksikligi göstermesin tabiki🙏🏻
nemu63 Damla_Uman benim de aynı şekilde uyku yok üstüne kaburga batması oluyo ama çok şükür yinede rabbim hayirla sağlıkla kucagimiza almayı nasip eder inşallah🤲
ikizannesi2 Damla_Uman Amin hepimizinkini inşallah. Bilemiyorum ki benim erken doğum riskim de var acaba kasılma mi bu diye düşünüyorum endişeleniyorum. Maşallah çok hareketliler gün içinde sürekli geriliyor karnım ve hep sert. Hayırlısı Rabbimden 😌
Damla_Uman ikizannesi2 Allahın dedigi olur inşallah bi aksilik çıkmaz canım ya🙏🏻büyüyolar bebeklerimiz kemikleri sertleşiyor acaba o yüzdenmi bukadar çok canımız acıyo, Benimkide çok hareketli maşallah Özellikle geceleri Hiç durmuyo seninde öle oluyormu güzel anne?
ikizannesi2 Damla_Uman Amin canım amin. Benimkiler de çok hareketli. Gün içinde hep itiyorlar karnımı. Karnım hep sert ve gergin.
Damla_Uman ikizannesi2 napalım dayanıyoruz 🙁 az kaldı neyseki çabucak geçsinde bi an önce saglıkla kucagımıza alalım miniklerimizi 🙏🏻🥰