Tubaliya İyi akşamlar kizlar 34+4 haftalık hamileyim son 3 gündür kasıklarım acayip derecede agriyo ve acıyo oturup kalkarken çok zorlanıyorum çok batıyor sizce nedendir kontrolüme de daha var soramiyorum da doktora 🤦
Fikret_kayra Tubaliya 33+4 um bende de oluyor ama her nedense o bıçak gibi kısa süreli sancı hep sağ tarafimda sol da hiç olmuyor bide çatı agrim arttı oturup kalkarken fln helede yan yatınca ..
Tusubasa Tubaliya bendede var o 33. Haftamdayim doktorum magnezyum eksikliğinden olduğunu söyledi 🤷 yururken böylr sanki geri geri çekiyormuş gibi oluyor