Canim 32 de senin isteğine bağlı istersen çalışabilir raporu alıyosun istersen ayrılıyorsun yani 8 haftayı birden yazdirabilirsin ama istemezssen 32 de çalışabilir raporu alıp 37. Haftaya kadar devam edersin çalışmaya 37 de doğum iznine çıkarsın o tarihten sonra ne zaman doğum yaparsan kalan haftaların doğum sonrasına aktariliyor