Haticekaya6666 Minik-mucizem123 amin amin inşallah canim . Hepimize insallah kolay dogumlar nasip olsun 🤲
Yasedgn Dkk. Bunu en iyi siz anlayacaksın iz ama ilk hareketi ben 17. Haftada hissetmistim kiprasma seklinde dokunduğu nu degdigi yani .. İlerleyen haftalarda daha belirgin hissedersiniz 😌
Fatos0277 Dkk benim ikinci gebeliğim canım ç19+3 oldum daha bu gün his ettim ilk gebeliktede aynısı olmuştu