Lyla07 Herkese merhaba 11+4 Hamileyim dün turner sendromu riski yüksek denildi kesin tanı için 4 hafta sonra amniyosentez yapılacak var mı böyle bir durum yaşayan sonucu ne oldu benimle paylaşırmısınız?
[silindi] Lyla07 hiç bilmiyorum canım inşallah birşey çıkmaz🤲🏻🤲🏻 Üstte dursun diye yazdım Allah yardımcınız olsun 🤲🏻
Iremgokce Lyla07 forumda bir kişiden okumuştum ama bu testlerde yanılma payı çok oluyo bence iyice araştırdıktan sonra karar verin