Bugun biraz fazla yurudum gibi geldi belim agrimaya basladi simdiye kadar olanlardan daha degisik şekilde. Wc de de bi iki damla kan gordum, biyerimiz kesildiginde kanar ya ole. Hala belim cok agriyor. 28 haftadan beri kasilma yasiyorum zaten duzenli geldigide oluyor suan var ama rutinimiz oldu bu. Dogum mu basliyor bilgisi olan ???