Denizgizem içerdiği kalsiyum sebebiyle kemiklere iyi geliyor, dişlerin sağlıklı kalabilmesi için flor ihtiyacını karşılayabiliyor ve malum kabızlık problemi olma ihtimali bu dönemde yüksek olduğu için hazmin kolaylasmasini da sagliyor. Günde 1- 2 bardak tüketilebilir diye biliyorum ben.