Ebru33__ bir haftadir yasiyorum. Kesinlikle vucudunuza duj jeli falan surmeyin azdiriyor. Sicak suyla da dus almayin. İgne kullandim fayda etmedi. Simdi vazelinli bir karisim uyguluyorum. Uc gun kullanacakmisim. Eczaci hazirladi. İnsallah sifa olur. Kasintim gecmezse bebegimi sezaryanla alacaklar. Allahim hepimize sifa versin.