Afra34
nefes bende bazen zorlandım ama insanlarla konuşurken ayaktayken vs de zorlanıyoruz. daha uzun sürede sakin namaza devam etmeye çalıştım çalışıyorum. elbette dinde kolaylık var ama biz de elimizden geleni yapalım, daha aheste daha sabırla inşallah. dura dura nefes alarak okumakla halloluyor