BetuL-9458 Devlet hastanesinde normal doğum yaptım. Ojelerime varana kadar sildirdiler. Ölüm olursa diye yapıyorlarmış hasta bakıcı öyle söylemişti. Makyaj takı toka oje her şey yasak.
Doğumhanedeyken saçlarım uzun olduğu için doktorum eldivenini çıkarıp eldiveniyle saçlarımı toplamıştı hatta. Tabi her hastane öylemidir bilmiyorum🤷🏼♀️