Suan hasta yatagından yazıyorum ama bırgun uxun uzun anlatcam dogum hıkayemı korka korka gıttıgım hastanede 2saate dogurdum ama bna son dogum basladı denen dakıka saat gıbı geldı ılk gebelıgım sunı sancı olunca. 2cı gebelıgımde ole olucagını tahmın ettım yanılmadımda ama 40haftaua kadar bekledım olurda kendı sancım gelır dıye bı umıtle ama 2santım acılma dısında tık yoktu hergun yuruyus sıcak su son zmanlarda sucak sudan cıkmaz oldum tabı dogalgazda tavan ucretle geldı eve. Sabah cıkıp aksam yuruyusten geldım yıne tık yoktu. Artık tm dedım doktorumdan gun aldım ve tutum hastane yolunu. Damar yolu derken. Sunı sancı hafıf hafıf etkı etıkce bnde tık yok alta muane ederken oynama yaptıgı ıcın 4santım oldu ve 2 saate. 9 10 santm buldu ve bnm dogum basladı ama bana yıllar gbı geldı o sancı geldıkce ıkınmak ozelde yaptıgım ıcın esımıde aldılar ama o dayanamayıp cıktı Ve o cıktıktan 5dk sonra dogum oldu kesı ve yırtılma kesınlıkle olmadı doktorum bu konuda baya yardımcı oldu 🙈 bırgun detaylı analtcam 🥰