Kizlar mrb ocak ayının sonunda doğum yapacağım 33 haftaligim şuan zorunlu sezeryan ikinci cocugum olacak.ilk de genel olmuştum yedi sene önce iyiydi problem yoktu dogumum güzel geçmişti ama bunda çok kararsizim spinal olmak istiyorum bebeğimin ilk anını gormeyi çok istiyorum ama içimde çok önyargılar var sanki o ortamı kaldiramayacak ve bayilirmisim gibi hissediyorum sürekli bide uyusmayacak ve hissedecem gibi bu tarz hisler var içimde böyle hissedip de spinal olan ve sıkıntı yaşamayan var mi??🤔🤔😔😔