Cansusezgin Hanımlar oğluşum karnımın sol tarafına toplasiyor dışardan sertlik olduğu görünüyor neden acaba ne yapmalıyım
Alya123 Cansusezgin bende 36 olcam yarın , Önceki gün kontrolüm vardı doktora söyledim normal olduğunu söyledi ☺️ Hatta NST de kasılmam çıktı ebe sordu kasılman mı var diye evet dedim normal canım , Doğuma az kaldı dedi 😬
Zuzum_20 Cansusezgin 35+4 günlüğüz kasıklarda arada agrı yokluyor karında sertleşme herşey mevcut 😂herşeyimiz hazır bekliyoruz artık ne zaman gelirse 💗💗
Alya123 Cansusezgin benimde aynı , sanki karnımın içinden biri yumruğunu vuruyor ve o şekilde kalıyor dokunup bakıyorum taş gibi 😑 vücut kendini Doğuma hazırlıyor hepsi normal diyor doktor 🤷♀️