Meraba kızlar bugün dr gittim bebeğimin kilosu 2 kg 50 gram dr a sordum nasıl kg su diye çok iyi dedi iri bi bebek mi yoksa dedim Biraz var kg su dedi birde kafası biraz büyükmüş kafa çapı 33 haftalık gözüküyor dedi ben normal doğumu çok istiyordum dr sordum normal doğum yapamam mı dedim yaparsın dedi son zamana kadar bakarız karar veririz dedi ama korkmaya başladım ya bebeğim iri olursa doğuramazsam diye sizler kaç haftalık kaç kg bebekleriniz acaba benimki çok mu kg normal doğuramazmıyım?