Secilozcan ben gebelik takibi için gidiyorum kendisine ama geçen gün kontrole gittiğimde ultrason için hazırladı beni o sırada ekranda ikiz embriyolar gördüm ay ne güzel dedim o da evet tedavimizle gebe Kaldı ikizlere falan dedi ☺️ İlgili biri sanırım tedavi konusunda