MNursel Kızlar cuma günü alttan muayene olduktan sonra lekelenme şeklinde az az kahverengi şeklinde sümük gibi geldi. Fakat bugün avucu dolduracak şekilde nisanım geldi. Ama hala o şekilde fazla bir şekilde gelmeye devam ediyor . Sizce bu normal mi ?
MNursel baby10 39+6 canım. Sancı girmesini bekledim bu saate kadar ama gelmiyo. Hala sumuksu kahverengi şeklinde geliyo. Nisan gelmesi bir defa mi oluyo yoksa devam edebiliyor mu.