Cansubasak Haticebirece doğum ücreti diğer yerlere göre yüksek 4000 istiyor yasemin hanım da epidural yapıyor ama güven vermiyor kendi de söylüyor zaten sıkıntı olabilir diye
Cansubasak Cgl2165 yani en azından şöyle söylüyeyim her randevu 15 20 dk sürüyor her türlü diğer yerlerden daha fazla ilgilenmiş oluyor bir de ekipmanı güzel kendi nst cihazı var rahat oluyor
Damla123- Cgl2165 ben hakkarideyim aslında devamlı vana gidemiyorum ama eşimin arkadaşının eşi orada doğum yapmış Gülsüm mü öyle bir doktordu galiba çok memnun kalmış öyle söylemişti. Bu hafta da gitcem Allah nasip ederse pınar hanıma
Guler06 Cgl2165 ihsan rua özel muayenehane var canım acayip ıyı Bı doktor seni dinliyor cana yakın ilgileniyor özel oldugu ıcın tabı parayı gözden cıkarnak gerekıyo
Guler06 Guler06 dogumları lokman hekımde oluyor gidip pişman olayacagın tek doktor emin ol bana dua edeceksın😊
Muallimannecik Cgl2165 bende Doğumu memleketimde yapacağım ama 34. Haftaya kadar Kasım Turan muayehanesine gittim memnundum ilgisinden makinesinden her seferinde 4 boyutlu gözlemleme şansı oluyor. Tabi fiyat açısından diğerlerinden yüksek
Cgl2165 Muallimannecik evet onu bende duydum onun muayene ücreti ne kadardı bide tahliller dahil miydi
Dilan3eymenn Cgl2165 Tatvanliyim çok da yardımci olmak isterdim hemşehrime lakin istanbul dayım 🙄😯vana kocaman selamlarrrrrr
Smgkru Cgl2165 merkezdeki Burcu Ungan Turan hem çok ilgili hem çok sempatik yaklaşıyor hastalarına şahsen ben ona gidiyorum ama doğumu nasip olursa memleketimde yapmayı düşünüyorum.