Kibarbaby Arkadaşlar selam 11 haftalık hamileyim en azından ateş ölçerimizi alıyım diye düşündüm. Önerbilceğiniz temassız veya kulaktan ateş ölçer varmı ?
Thesra Kibarbaby Bende şuan araştırma içersindeyim omron kulaktan ölçeri düşünüyorum ama yinede tecrübeliler vardır şöyle kenarda bir kalalım bakalom☺☺☺
anneoldumm Kibarbaby Thesra @Kimyagercik @YcelMlayimYldrm kızlar atesölcer emzikler var eczanelerde bilginize biz ondan kullanıyoruz 😉
Gulden Kibarbaby ben de çok araştırmıştım ve braun ırt6520 aldım kulaktanölçer. En iyisi olduğunu düşünüyorum👍
mom44 Kibarbaby canım pek önerilmiyor temassız yada kulaktan bemfe alıcaktım fakat uzun süre kullanılmadığında bozulup yanlış ölçüyormus öneriler önve kıl altından alın çocugunuz sürekli ateşlenirse öyle dijital düşünün deniyor. Sağlık personeli eczacılarla görüştüm 😊
firdevs Thesra loobex öneririm canım sesli sistemi de var hem alından hem kulaktan hem de oda sıcaklığı su sıcaklığı hepsini ölçüyor internetten araştır deneyenler çok memnun 🤗
Thesra Kibarbaby Evet hastanelerde kullanılan bir marka diye biliyorum araştırdım baya ondanda memnun olmayan var tamamen memnun olunan ürün arıyorum bende
anneoldumm Thesra bı Bu kocaman kafası olan tombik emzik dene istersen benimkide emmiyordu bu emzige bayıldı netten bak istersen ateşölçer emzik diye cok farklı
firdevs Thesra bebek doğduğu zaman odaya anneden önce geliyor ya o an ağzına verdilermi hemen alıyor yoksa çok zor canım kuzenim hastaneye mutlaka emzik götürmemi ve odadakilere söylememi tembihledi bana ben de öyle yapmayı düşünüyorum 🤗😊
Thesra anneoldumm Ayyy 2 tane aldım 2sinide emmedi genetiktir belki ben ve kardeşlerimde emmemişiz asla o yüzden alıp boşa durmasını istemiyorum kuzucum yinede teşekkür ederim önerilerin için 😘😘😘🤗🤗
Thesra firdevs Ayy vallaha doğrudur canım bende ilk gün verdim hemşirenin tavsiyesiylede cık olmuyo aman neyse almıyosa zorlamıyorum artık 🤭🤭🤭