Sulebrk Kızlar tüy dökücü kullanabilirmiyiz? Normalde jiletle alıyorum allaha emanet yani😂ağdaya gitmek istemiyorum ne yapmalıyım ?
Selinsu Sulebrk aman bende jilet kullanıyorum. Doktorlar alışık zaten özel bölge görmeye. Bizimkini mi ayiplicaklar bosver vur jileti dedigin gibi allaha emanet😄😄
Mrv_ycgl Sulebrk asla agda yapamam özel bölgeme ya keske yapabilsem. Aynayı koyuyorum önüme venusun özel jiletleri var bi güzel temizliyorum ama en fazla 3 gün gidiyo tabi 😣😣😣
Skn23 Sulebrk ben jiletle aldım valla canım . Ve zaten çatı muayenesi dedikleri o kadar koşa birşey ki 2 sn sürüyor 😁 kimse biyerine bakmıyor bile girdi çıktı bitti😂 rahat ol
Sulebrk Mrv_ycgl aynen bende venüs kullanıyorum ama doğumdan önce cesaret edebilirsem yaptırmak isterim en azından lohusa zamanım rahat geçer normal doğum olacak allahın izniyle
Tugba123 Sulebrk baZı koaförler doğuma yakın zaten ağda yapmayabiliyor jiletle alıyorlar dye duymuştum
Esrayksl hllaltas25 Çok haklısın canım ben senelerdir ağda kullanıyorum hamileliğimden beri güzellik merkezine gidiyorum tertemiz oluyor 1.5-2 aya anca çıkıyor miss gibi 🤪😃
defne55 Sulebrk ağdaya gidiyodum bi anda doğum başladı yarim yamalak jiletle aldım millet alışmış zaten tuhaf gelmiyor 😂😂 ben ebeye tam temizlenemedim utanıyorum dedim de ebe bana hamile insana temiz misin diye sorulmaz hiç umursama rahat ol dedi 😊
Gamzeli_1 Sulebrk canm bende hep ağda ile halledrdm ama artk az çıkınca malesef jilete tabi oldum muanede inan 2 sn bile bakmyor ben inan nasl baktı bile anlamdm yani 🙈
Defdef Ben hep ağdaya giderim kuaföre doğuma yakında gittim nerdeyse 2 ay rahat ettim bebiş gelince vakit olmuyor çünkü gitmeye bi cesaret ağdaya gidin derim çok rahat edersiniz
defne55 Sulebrk aynen bende çok rahatlamıştım zaten doğum süresince gelen geçen el atiyo ve emin ol o anda o streste kim nereni görmüş ne yapmış umrunda bile olmuyor 😂😂