Cnm bende 17+1 im yenilerde böle bağırsak hareketleri gb kıpır kıpır hissediyorm ama tm bebeklerin old yerde old için bağrsak olmadğına eminim bi de yan yatıp hafif göbeğimin üstüne doğru yatınca hissediyorm heralde sıkışıyorlar ondan normal otururken falan hissetmiyorm hiç. İkiz gebeyim bu arada