Oguzaysel Kizlar kac kg dogdu bebisiniz? kuvezde kaldi mi ? Kac haftalik ? Erken doğum riskim var 34+6 doktorum yatış yapti dünden beri , kilosu 2400 kuveze girme ihtimali çok mu yüksek bu haftalarda doğarsa 🙏😍
Mucizem_21 Oguzaysel benimde 34. Haftada çok sancim vardı ve bebek aşağı inmişti sancı hapı verdi doktorum 10 gün onu kullandım şuan iyiyim salı tekrar kontrolümüz var ve 36 hafta ya girdik
Gzm_oyku Oguzaysel benom ılk hamılelogımde 36 haftalık dogum yaptım kızım 2440 kg ıle dunyaya geldı ama çabucak toparlandı braz beslenmede sorun yasadım gucsuzdu cunkı beslenemedıgı ıcon sarılık oldu ama atlattı cok sukur korkma mınnak bebeısler daha cabul toparlanıyor rabbım hayrlısıyla kucagına almayı nasıp etsın,..
Zzynpp Merhaba canım öncelikle Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin neden acaba erken doğum riskin var
Oguzaysel Zzynpp serviks kısalığı var bende , sancim çıkıyor nst de, birde nefes problemim var geceleri yatamıyorum gittikçe kötü olmaya başladı şuan kardiyoloji doktoru da takip ediyor
Oguzaysel Mucizem_21 hayırlı olsun inşallah kilosu nerdeyse aynı bizimkiyle zamanında gelsinler inşallah 💜💜
Kumru82 36 da doğdu benım bebeğimde 2880 küveze girmedi ciğer geliştirici falan vurulmusduk ama benjmde yüksek tansiyon şeker ve kalp sorunum vardı ondan erken oldu 19 günlük olduk bile çok şükür