Mislimelek Sersev ben de oğlumun adını Asaf Mirza koydum . Mirza güzel bir isim ama Mehmet Mirza, dan sa Mehmethan daha kulağa hoş geliyor sanki.
SeHer1909 Mehmet mirza cok ayrı duruyor maksadı ikinci isim koymus olmakmıs gibi mehmethan ise müthiş seslenmesi De hitabeti de cok güzel
Sersev Ben Mirza ismini hep istiyodum eşim Mehmet olmasını istiyor bende ayrı duruyor diye arada kaldım