Ozustaseyma Bende bu hafta ciktim izne 36 bitene kadar dayandim. Cok zor gercekten oturmak kalkmak ise odaklanabilmek. Ama hep kendime bu vakti bebesimle gecirmek icin bugunde ise geldim dedim. Cok sukur sonunda bitti. Seninde biter canim merak etme sagliginda problem yoksa dayan