mihrinazsumbul Hamilelikte yiyen oldu mu ben yedim misafirlikte. Sonradan okudum rahim kasılmalarını başlatıyormuş. Pişman oldum çok ya
mihrinazsumbul SnmTt ay rahatladım en azından Allah razı olsun. Bahçeden toplanmış bende hiç tatmamaıştım merak ettim 2 parça kesip verdiler yedim😓 bişey olmaz Allahın izniyle