Handenur34 Selamm. Burada ikamet eden anneler 👋🏻 Nasılsınız? Kaç haftada , kg , boy ve hangi hastanedesiniz??☺️
Nrs1234 Handenur34 bende alibeyköyde oturuyorum devlete gitmiştim ilk başlarda ama şimdi Atilla beye gidecem Avrasya hastanesi
Haticemre21 Handenur34 bende gaziosmanpasa küçükköy de oturuyorum. Avrasya hastanesine gidiyorum 29+3 haftalığız 😍 gecen hafta gttm 1.200 gram dı bebeğim 🤗🙏😍
Ceren58 Handenur34 27.hafta toplamda 5 kilo aldım. Asya hastanesi ebru hanıma gidiyorum. Arada Bilge hastanesi oguz beye de gözüküyorum
Ulasbebek Handenur34 şafak hastanesinde tugrul abaciogluna gttm o da baska doktor tanimiorm.die adam acayip ilgiszdi canıma tak etti 30 . Haftada bilge hastanesi oğuz gülere gttm tavsiye üzerine. Cok ilgili tatli bi doktor ama aşırı yogun ya 2 bucuk saat aksadi randevum. Bi tam doktorumu bulamadan doguracam hala kafam karışık korkuorm ayrica bahcelievlerden gopa geliorm
Bkm2398 Alibeyköyde oturuyorum ama gaziosmanpaşa Medical park hastanesine gidiyorum 8.ayımıza gircez Kilo boy daha bilmiyorum 🙈
Handenur34 Bkm2398 Bende Medicale gidiyorum Dr. Shahla hanıma nasipse Ocak 11 doğum ☺️🥰 Fiyat için anlaştınız mı biz gittiğimizde sizin fiyatınz sabit suan zaten dendi. Sezeryan genel anestesi 3600
Muhendis_anne_ Bende gaziosmanpaşada oturuyorum. 🥰 33+6 yiz.. kizim olacak insallah.😍 2200 gram suan kizcem.. baypark da cemile hanima gidiyorum..
Handenur34 Nrs1234 Avrasya da iyi diyorlar☺️ Bende Medical parktayım. Sağlıkla dğsunlar bebişler ♥️🙏🏻
Gizem3410 Bende Gaziosmanpaşa meydan da oturuyorum Atilla beye gidiyorum Avrasya hastenesine 23 haftalık kızım 500 gramdi 28 cm di en son bakalim ay sonu tekrar kontrolümüz var💓🐣
Muhendis_anne_ Gizem3410 bende Atilla beye gitmeyi planliyorum alirsa.. memnunmusunuz? Avrasyada Gulfem hanjma gidiyordjm memnun kalmadigim icin degistirmistim
Gizem3410 Muhendis_anne_ bende ilk önce gülfem hanıma gittim memnun kalmadim atilla beye gittim 8.haftamdan beri atilla beye gidiyorum çok çok memnunum tavsiye ederim ☺️
Muhendis_anne_ Handenur34 tesekkur ederim insllah bakaljm herkese Rabbim saglikli sihatli kucagina almayi nasip etsin.🥰
Handenur34 Haticemre21 Maşallah sizinde çok kalmamış doğuma ☺️ Ben günler geçsin diye bekliyorum biran öncee 😀
Muhendis_anne_ Gizem3410 tesekkur ederim. Atilla Beyle birkere 2 test sonucu icin gorustum onda bile cok guzel ilgilenmisti onun hastasi olmadigim halde..
Handenur34 Gizem3410 normal doğumu bilmiyorum fakat sezeryan genel anestezi olarak 3600 epidural sezeryan olursa +500 denildi. Normal doğumda biraz daha uygundur muhtemelen. Ocak 6 da giidicez tekrar fiyat için sorarım isterseniz
Haticemre21 Handenur34 sormayın valla 75 gun kaldı uygulamaya göre tabi belki daha az 🙏 bakıyorum sanki daha dun gecmicek gibiydi 200 ler de geziniyorduk 🤗😍
Ceren58 Ceren58 bebek de en son 35 cm ve 785 gramdı. Aradan 20 gün geçti. 1 kiloyu geçtiğini zannediyorum