rabiyaturkaslan Meraba 20 haftalık gebeyim 2 li testim temiz ama dr dun bana klapte ekojen odak gordum dedi kalpte parlaklık down sendrom riskini bi tık yukseltiyor dedi basına gelen varmı nolur yardmcı olun 😕
Eltezcan rabiyaturkaslan benim de aynı şekilde,sendrom olmadıkça son 2 ay geriliyormuş o görüntü ve bebeklerin yüzde 5 10 unda oluyor dedi doktorum
Ecebati rabiyaturkaslan banada dedi doktorum geçen hafta içim içimi yedi. 4 lü test için kan verdik sıkıntı yokmuş çok şükür. Umarım sizdede çıkmaz