Kızlar merhaba dogum sonrası saç dökülmesi okuduğum ve araştırdığım kadarıyla çok oluyormu saglık ocağına gittiğim de hemşire doğumdan sonraki ilk 6 ay decavit ve kan ilacını kullanmamı söyledi. Saç dökülmesi olmaması için demişti 🤷♀️Bu konuda bilgisi olan varmı??