Gulcan_89 Evet anneler, anne adayları.☺️ Zonguldak’ta olanlar nasıl gidiyor hamilelik? Doktorunuz kim?
Cilek_kentli Gulcan_89 Ereğli 'de oturuyorum ben canım 😊 32+2 yiz. Devlette Ekrem Beye gidiyorum. Iyice ağırlastim. Çantam tam hazır değil. Gece uykuları haram oldu gibi😴😴 Senin nasıl gidiyor
glnihal Gulcan_89 Evet🙋♀️ zonguldakta yaşıyorum ama buralı değilim. :) Eşim burda polis o yüzden zonguldaktayız. Aslen bartınlıyız ve ben kontrollerime hep bartına gidiyorum. Doktorumdan çok memnunum 😍👏 yarın 23 haftalık olacağız inşallah.
Minyonik Gulcan_89 ayy bu postu gördüğüme çok sevindim🙈 ben ereğlideyim🙃devlette Havva hanıma gidiyorum özelde ecomar İsmail beye gidiyorum 🌿kaçıncı haftalardasınız
Gulcan_89 Cilek_kentli hayırlısıyla kucağına almak nasip etsin🙏 Benim yeni daha 6+6 haftalık 😊 doktor araştıyorum kimle devam etsem diye. 3 doktora gittim şimdiye kadar. Birini eledim. Biri daha iyi diyorlar. Ona da gidip üçünden birine karar vermeyi düşünüyorum. Zor bişeymiş yola kiminle devam edeceğini seçmek🙈
Gulcan_89 glnihal maşallah🙏🧿 zor olmuyor mu her seferinde Bartın’a git gel 😊 benim 6+6 haftalık doktor araştırıyorum onla devam edeyim artık diyorum ama bi türlü karar veremiyorum 🙈
Cilek_kentli Gulcan_89 Amin insaAllah hepimiz hayırlısıyla kucagimiza alırız 😊 Doktor seçimi önemli. Benim mecburi sezaryan olacak o yüzden Ekrem Bey den herkes memnun. Etrafimda çoğu kişi de memnun.
Gulcan_89 Minyonik benim 6+6 haftalık 😊 mide bulantıları kasık ağrıları zorluyor biraz 🙈 ben merkezdeyim. Doktor araştırıyorum zor işmiş☺️
Cilek_kentli Minyonik Ben de basta Ayşegül hanıma gittim. O gidince Ekrem beye devam ettim. Havva Hanım sonradan geldi sürekli de doktor değiştirmek istemedim. Nasıl memnun musunuz Havva Hanım dan
Ozqe_tolqa Gulcan_89 canm bnde zonguldak kozluca oturuyorum doktorum level de murat bulanik ona gidebilirsin aslında 😊
Minyonik Gulcan_89 bi ara hafif enfeksiyon çıkmıştı idrarda ben hissetmesem de enfeksiyonu o zamanda kasığım ağrımıştı ama ilk dönemlerde genelde çok olur benim olmamıştı herkesin yapısı farklı idrar tahlili de yaptırabilirsiniz ağrı çoksa
Lale00 Tugba_O emin damgacida arkadasim dogurdu iki ay once . Kendisi yillarin doktoru kardesimide o dogurtmustu 😀