Bengu86 Kızlar 35haftamıykzdayız beyazlarım cok fazla boyamayı dusunmuyordum ama boylede cok kotu gozukuyor sız doktorunuza sordunuzmu hıc
Gamze06 Bengu86 biz 18.haftadayız doktoruma sordum boyayabilirsin dedi. Kızımda da boyadım oğlumda da boyatmayı düşünüyorum herkesin kendi seçimi kendi tercihi tabi..