Merhaba arkadaşlar. Ben dün gece saatlerce kaşıntı yaşadım, her yerim kabardı kollarım bacaklarım,ayaklarım,karnım,omuzlarım avuç içlerim dayanılmaz şekilde kaşınıyordu. Şu anda 8 haftalık hamileyim. Bugün doktora gittim kan tahlili oldum ve sonuclarimin hepsi normal çıktı. Bu problemi yaşayan var mı aramızda? Sabah kalktım halâ kasiniyordum,duşa girince hafifledi. Karaciğerden şüphelendim sonuçlar temiz çıktı. Neden olabilir sizce bu ve ne iyi gelir ?