songul_onur Kızlar Merhaba ikili test yaptırdık doktor ikili testi yapıldıysa ve herhangi bir sıkıntı yoksa üçlü teste gerek yok dedi siz yaptırdınız mı veya doktor ne dedi? 16+6 haftalığız
Hatice_mustafa songul_onur Ben hiç test yaptırmadım. Doktorunda öyle dediyse yaptirma canım . 26+3 ten selam dua et bişey olmaz
duygusm songul_onur Bizde de ikili testte sorun yoktu. Doktor üçlü testi de istedi, dörtlüye gerek yok dedi.
mihrinazsumbul songul_onur bende yaptırmadım ikili normal çıkınca gerek yok dedi detaylıyı kesin yaptır dedi onu yaptırdım
Sermec songul_onur ben ne ikili yaptırdım ne üçlü çünkü hep ihtimaller üzerine olan bir test sadece detaylı ultrason yaptırdım şükür onda da bir sorun cıkmadı zaten en önemlisi ve en kesin sonuc veren test o hayırlısyla bebeğinizi kucagınıza alırsınız inşallah 🙏
Harvicell songul_onur ben ikili testi yaptırdım şükür bir sıkıntı çıkmadı . Doktorum 3 lü testte sadece Alfa fetaprotein bakalım bu yeterli olur dedi . Öyle yaptıracağım bende