Eses Doktorum Rahim ağzını ölçmek için bu şekilde muayne etti tedirgin oldum ? Bişey olmaz di mi bu şekilde
Eliftotree Eses ben 25.haftada alttan muayene oldum çünkü bebeğim çok aşağıda hareket ediyordu ve vajinamda iğne batıyormuş gibi hissediyordum ama doktorum sıkıntı yok dedi zayıf olduğum için öyle hissetmem normalmiş
Minnosunannesi Eses bende oldum o haftada . Bişey olmaz zaten olsa niye baksın doktor. Hem öyle çok derine gitmiyor . Kaç çıktı senin ? Benim 3.6 cm çıkmıştı
Eses Obsesifk Ebecik Elif1ekim Blgoez Çok teşekkür ederim baya tedirgin olmuştumda 🤲🏻 Rahim agzı boyunu ölçmek için yaptı.
Blgoez Benim daha erken haftalarda bakmisti tr deki doktorum bi sikinti olmaz olsada yapmazlar bu arada almanyadayim bir süredir ve burda her randevüde alttan elle bakiyorlar yani cati muayenesi 🙄
Sebla55 Banada 27de baktı en ıyı alttan ultrasonla ölçülüyormus çünkü rahım uzunlugu olsa zaten doktor bakmaz