ben de kullanıyorum , yeni kullanmaya başladım . gece uyumadan önce kullanıyorum mide bulantısı yapmasın diye . sabah bulantılarım ilaç içmesem de devam ettiği için var . onun dışında bir sorun yok bende ama içerisinde aseton ve titanyum dioksit var . bu kafamı karıştırdı