Dkk 17+0 dayız. Hareketleri hissettiniz mi ? 2 gündür karnımda ufaktan toplu iğne başı dokunmuş içi his oluyor nadiren. Millet kelebek uçuyor yazmış ben iğne gibi birler acaba bebeğim mi 🥰
Babyyinlovee Dkk yani eğer pıt pıt gibi bi seyirme tekemeyse bende hissettim gece yatağa yattığımda oluyor 🙄 yada gaz daha çözemedim 😂🐣
asli_tpbg 16+4 üz biz de. Daha bebisimiz kendini göstermiyor 4 kezdir gidiyoruz ama eli boş dönüyoruz. Gayet iyi geçiyor ben zayıf olduğum için hissettim geçen gün hareketlerini inşAllah bir an önce sizde hissedersiniz ☺ 4 kilo aldım hamileliğim boyunca 42 yle hamile kalmıştım şu an 46 kiloyum 💜💙
Babyyinlovee asli_tpbg ayy zayıf hamile kalmışsınız baya 🙄😁 ne güzel ben 70 kiloylamı doğurum ne olur bilinmez 😂 bi arkaşıma 61 kiloyum şuan dedimm nee ben 61 le doğurdum oha dedi yani kendince haklı olabilir bünye meselesi liseden beri hep zayıftı zaten sende 55i geçmezsin herhalde bilemiyorum 😂🧿
rabnaz6822 asli_tpbg çok dikkat et. Bebek zaten 5.aydan sonra kilo alıyor sen ondan sonra gör alacagın kiloları😅ilk beş ay bebek kilo almıyorki sen alıyosun sadece bebek ihtiyaç duyduğu vitaminleri senden alıyor💁🏻♀️çoğu tanıdığım insanlar 40 la gebe kalıp 60la doğuruyorlar 🤷♀️
asli_tpbg Babyyinlovee ben 38 kiloyla evlendim. 41-42 kiloyla hamile kaldım su an 46 yım canım benim de duam inşAllah doğum kilolarımı veremem 😂
Babyyinlovee rabnaz6822 ya ben üç öğün yiyemiyorum ama hiç aç kalmıyorumda sanırım geç kalktığım için 10 da kalkıyorum 11 de kahvaltımı anca yapmış ilaçlarımı içmiş oluyorum bi iki saat sonra meyve kuru yemiş derken eşim işten geliyor 5 gibide akşam yemeği yiyoruz sonrasında yine meyve vs bilmiyorum umarım yanlış birşey yapmıyorumdur Dikkat etmeye çalışıyorum sağlıklı şeyler tüketmeye çalışıyorum
rabnaz6822 Babyyinlovee biraz düzensiz yiyosun ilk iki ay bende senin gibi beslendim boş yere 2 kilo aldım 😭9da kalkıp 10da Müge anlıyı izleyerek yapıyorum kahvaltımı 😅ne kadar erken yaparsan bebek için o kadar iyimiş doktorum dedi 🤷♀️Zaten 1 de acıkmış oluyorum sebze yemeği yiyorum aralarda meyve daha çok yararlı oluyo 🙆♀️Ben diyetisyene gidicem herseyin saati var ve daha kontrollü alıyosun daha iyi oluyo💁🏻♀️İnternette diyetisyen sitelerinde de aynı benım dediklerim gibi yazıyor bakabilirsin🙆♀️
asli_tpbg rabnaz6822 aman alim canım çok zayifim zaten daha iyi olur. Doktorlar herşey çok güzel görünüyor dedi ama bakalım vallahi benim yeyip içtiğim su bile direk ona yaramış bebis kilolu 😂 neyse ki benden fazlası ona gidiyor
rabnaz6822 asli_tpbg bende 53le gebe kaldım şuan 56yım. 💁🏻♀️ 17+1 de doktora gittiğimde 250 gram 22cm iri ve önden gidiyo 👶 dedi doktorum 💁🏻♀️Şuan 19.haftadayım YouTube da Dr.banu çiftçinin 19.hafta bebek gelişiminde bebeğin 250gr 22 cm olması gerekiyor diyo🤷♀️ Benımde içtiğim su bile yaramış 🙆♀️🙏❤️
Duamucizem rabnaz6822 maslalhh kuxum nasıl beslemiyorsun 17 haftamda gittim 160 gram 15 di benmki minnak galiba ondanda hissetmiyorum herhal🤔😊
rabnaz6822 Duamucizem öğlenleri sebze yemeği akşamları protein et,tavuk,balık üçünden biri💁🏻♀️Aralarda meyve,yoğurt,kuruyemiş en önemlisi günde 2.5 litre su içiyorum 🙆♀️
Beyza_nur 44 kilo hamile kaldım suan 16+4 olduk kilom 48 dikkat ediyorum kendimi aç bırakmıyorum kiloyu da kontrollü alıyorum 6 Aydan sonra hızlı kilo alımı oluyo diye biliyorum