Obsesifk CookMom bilmiyorumki ateşim yok herhalde oturamıyorum yatamıyorum ev işleride duruyor öyle çok bunaldım ya
CookMom Obsesifk valla ben daha çok başındayım ama bende mide bulantısindan halsizim hep çok da ağrım oluyor kasığımda Allah hepimizi tek nefeste kurtarsın aminnn😘
Obsesifk CookMom aminn zor gerçekten bide şimdi ekstra duygusalım oturdum niye kimse yok diye ağlıyorum kendime şaşırıyorum
EnginDenizim Canım hep yaziyorum bunu cunku ben cok faydasini gordum yarim limonu tuzla ayaklarinin altina sur giy corabini 1 2 saat sonra yine yap inan faydasini görürsün arastir istersen birde ilik suya 1 tatli kasigi bal koy ic yumuşatır geçmiş olsun
Hande2204 EnginDenizim bugun kontrolum var bakalim dondumu donmedimi cok merak ediyorum.Tabiki onemli olan saglikli olmasi ama sezeryandan acikcasi daha cok korkuyorum o an acisini yasamasanda sonrasi sıkıntı normal olur insallah 🙏
Dnfrn Obsesifk çay bardagının yarısı ılık suya bes damla limon suyu ve ıkı cay kasıgı bal karıstırın birazda zencefil koyabılırsınız birebir iyi geliyor
EnginDenizim Obsesifk canım vesile olabildimse ne mutlu bana🌸 1 2 gun devam et gecede yap yat 2 gune biseyin kalmaz inşaAllah❤