Kızlar bugün doktora gittik oğlumun kilosu 2800 olmus 37 haftalık gibi dedi birde böbreğiyle ilgili bir sey soyledi büyük biraz dedi tokluk kan şekerime bakacakmış kan verdim 5 6 haftadır böyle dedi daha önce gittiğimizde böyle şeyler dememişti.Nst de çocuğum hiç durmadı kalp atışı 185 e falan çıktı hemşireler gayet iyi dedi ama aklım kaldı yüksek değil mi ya