_zehra_ Benim de böyle bi takıntım var. Isimlerin karaktere etki ettiğini düşünüyorum. Cevremde tanıdığım 1 tane Sena var oda akıllı,becerikli ,terbiyeli bi kız. Tanıdığı olan varsa yazarsa çok sevinirim .İçime sinen tek isim Sena oldu 🤗🥰😍
07052019 _zehra_ benim tanıdığım çok fazla sena var genelde evet terbiyeli saygılılar ama çok içine kapanık depresif yapıları oluyor. Sanki hep üzgün gibi, aşırı çekingen insanlardı hepsi. Ben de sizin gibi o isimde bi tanıdığım varsa komple karakter analizi yapıyorum ve gerçekten aynı isimdeki insanlar hep benzer özellikler gösteriyor
benim-kalbim-o _zehra_ Benim arkadaşımın kardeşi var aynı senin şuan dediğin gibi maşallah çok akıllı uslu efendi bi kız 😊
_zehra_ 07052019 yaa benim tanıdığım hiç öyle değil. Hatta dik başlı kimseye eyvallah etmez kendi ayakları üstünde durur. Bilemedim şimdi 🙄
Fatma9494 _zehra_ aynen bnm kardeşim sena o kadar fena kii uğraşılması zor bir çocuk tüketti bizi valla sinirli birazda🤣🤣
Minik-mucizem123 _zehra_ valla bacım akıl yönünden sorarsan herkes çok uyanık ve Zeki olduğumu söyler okul yönünden de çok başarılıydım birincilikle bitirdim. Kafam çok iyi basar öyle şeylere 😂😂 çevremde genelde Senin adının baş harfi F olacakmış nüfus memuru yanlış yazmış derler 😂 ama bana göre hiç fena değilim sadece uyanık bi yapım var. Biraz hassasımdır ota boka aglayabilirim ama kimseye belli etmek istemem. Birine muhtaç olmayı hiç hazedemem her zaman kendi ayaklarımın üstünde durmak istemişimdir. Çok araştırmacı bi yapım var. Ay aklıma gelmedi başka. Ha bide çok açıksozluyumdur eşimin ailesine özellikle saygısızlık yapmam sevmem yakıştırmam kendime ama lafımı vermekten de çekinmem 😂😂😂
_zehra_ Minik-mucizem123 vaaay sena lar fena oluyo diyosun yani . Iyimis ama yaa güzel özellikler. Kadının özgüvenlisi makbuldür bence .peki üstteki arkadaşın dediği gibi depresiflik, içine kapanıklık var mı 🙄
ikiprensannesiiii Minik-mucizem123 bende sena yim ve hemen hemen ayniyiz demekki karakteri etkiliyor isim 😁
SenAdemtopal Minik-mucizem123 benimde adım sena 😙ve tamamen beni anlatmışsın😂😂sena fena😁açıksözlülük hatsafhada 💃🏻Bide sevdiğim işi aşkla yapıyorum o yüzden başarıda ardından geliyor🥰çok zeki olduğumuda söylerler bence bu biraz fenalıktan kaynaklanıyor😂😂😂
Minik-mucizem123 _zehra_ yani bana öyle diyorlar biraz uyanıgımdır 😂😂 yok ya hiç içime kapanık değilim aksine çok konuşurum girdiğim ortamda falan hiç çekinmem hemen kaynaşırım. Hiç yaşamadım öyle bi durum 🤔
_zehra_ Pnrtl bende yaa kızıyo bana herkez öyle saçmalık mı olur diye ama bende takıntı bu. Mesela zeynep ismini çok sevmeme rağmen koyamıyorum karakter özellikleri için. Yanlış anlaşılmasın kotu anlamda degil de tanıdıklarım hep asi, zor uyum sağlayan, fazlaca inatçı kisilikler
Minik-mucizem123 _zehra_ ismiyle yaşasın canım bebişin 😂😂😂 bence de isimlerin karaktere etkileri var 😂😂
Minik-mucizem123 _zehra_ ahahahahahha erkek bizimki ya küçük şehzadem gelecek insallah 😂 ama henüz ismi yok teyzesi var mı önerin çok açığız isim önerilerine 😂😂
_zehra_ Minik-mucizem123 Hayırlı olsun inşallah benim oğlum Eymen. Buda erkek olsaydı Ahmet yada Selim istiyorduk. Ben yeni nesil isimleri pek sevmiyorum da 🤭
_zehra_ Minik-mucizem123 seninle daha önce de bi postta karşılaşmıştık sanırım haftalarımız yakın diye hatırlıyorum 19 haftalık olduk biz , sizin kaç
Minik-mucizem123 _zehra_ eymen i bende coooook istiyordum ama ablamın hayaliydi o isim. Cocugu olursa eymen katacaktı. Onunda 3 senedir olmadı benim ondan önce olunca katıp üzmek istemedim 😣😣 şimdilik kararsısız. Eşim göktuğ falan dedi ama bilmiyorum 😂daha zamanımda olunca rahat rahat düşünüyorum 😂
_zehra_ Minik-mucizem123 ıyi düşünmüşsün bulursun elbet bi isim ama karar vermek çok zor 🥴hepimize hayırlı, sağlıklı, kolay doğumlar 🤲rabbim ablana da bi eymen nasip etsin inşallah